نحوه پرداخت هزینه کارشناسان نماشویی ساختمان
نوشته شده توسط : admin

یکی از نکاتی که کمتر به آن توجه می شود در بخش نماشویی ساختمان این است که، نوع پرداخت هزینه ها به کارشناسان و کارگران نماشویی ساختمان به چه صورت است؟ باید گفت نوع کار کسانی که عمل شستشو و نماشویی ساختمان را اجرا می کنند بسیار متفاوت است زیرا آن ها علاوه بر تجربه های پیش نیاز برای این کار دوره های حرفه ای کار در ارتفاع را باید بگذرانند و مدرک این رشته را داشته باشند، به همین دلیل است حقوق این افراد نسب به بقیه کسانی که کار ساختمانی می کنند مثل تعمیر کاران ساختمان و یا رنگ کاران، بیشتر است. در اکثر شرکت ها کارشناسان نماشویی ساختمان باید حتما بیمه شوند و حقوق آن ها نیز باید به صورت روز مزد پرداخت شود اما در شرکت های بزرگ و حرفه ای مثل شرکت کارویس دستمزد و حقوق افراد گاها به صورت روز مزد اما در اکثر موارد به صورت ماهیانه پرداخت می شود و این به دلیل است که با توجه به اینکه تقریبا هر روز بر سر پروژه های نماشویی ساختمان هستند و هیچ عضوی بیکار نمی ماند برای نظم بخشیدن به امر پرداخت هزینه ها به صورت ماهیانه حقوق داده می شود. برای اینکه بتوانید بهترین روش که کمترین آسیب را به ساختمانتان بزند انتخاب کنید بهتر است با تیم مشاوران شرکت کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح و بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید نماشویی ساختمان خود را باخیال راحت آغاز کنید.

 

تسویه حساب به موقع کارفرما چه تأثیری بر ارائه خدمات نماشویی ساختمان دارد

 

باید گفت در اکثر شرکت های خدمات ساختمانی به این صورت است که قبل از آغاز به کار نماشویی ساختمان نصف هزینه ها کل باید پرداخت شود اما شرکت کارویس  به این دلیل که هدفش رضایت قلبی مشتری در پایان کار است، بیش از ۸۰ درصد از هزینه نماشویی ساختمان بعد از اتمام کار پرداخت می شود. اما متأسفانه یک سری از کارفرمایان با بدقولی و پرداخت نکردن هزینه پس از اتمام کار نماشویی ساختمان یک جور سؤ استفاده از این کار می کنند و ضربه بزرگی به چرخه ارائه خدمات ساختمای می زنند که نه تنها مدیر عامل شرکت را دچار بحران می کنند بلکه به کارگرانی که زحمات زیادی می کشند و کار خود را با دقت و تلاش زیاد انجام داده اند ضربه می خورد. اما در مواردی که کارفرما رضایت از کار ندارد و به این دلیل است که هزینه ها را پرداخت نکرده است تیم نماشویی ساختمان موظف است که دوباره عمل ترمیم نماشویی ساختمان را انجام دهد تا رضایت کارفرما را جلب و بعد از آن هزینه ها پرداخت شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل و اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نحوه پرداخت هزینه کارشناسان نماشویی ساختمان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: